Leave Your Message
655ab578a7

Storia di a tela di seta

quandu a sita viaghjà longu l'antica Strada di a Seta in Europa, hà purtatu micca solu un pezzu di splendidi costumi, ornamenti, ma ancu l'antica splendida civilisazione di l'Oriente. A seta hà da tandu guasi Hè diventata un cumunicatore è simbulu di a civilizazione orientale. A sita chinesa era assai elogiata in l'antica Roma, è oghje, a sita chinesa hè sempre cunnisciuta per a so alta qualità.
 
U prucessu di utilizà a seta cruda cum'è ordi, trama è intrecciate in u tessulu di seta hè a macchina di tessitura automatica utilizata in a produzzione attuale di tessitura di seta. I principali sò: telai à jet d'acqua per a produzzione di tessuti di filamenti di fibra sintetica è telai multicolori di trama Rapier.

A sita culurita hè a cristallizazione di u prucessu delicatu di tintura è finitura. U prucessu di stampa di Pengfa ghjoca un rolu pivotale in a produzzione di sita. Perchè solu perseguitendu l'innuvazione tecnologica, pudemu ripruduce liberamente i nostri culori preferiti è mudelli nantu à u tela biancu, facendu u tela più artisticu.

slide 1
Identificazione di a seta
655ab57k9c

Apparizione:

Mentri pò esse difficiuli di dì basatu annantu à e foto di a pagina di a tenda, soprattuttu cù Photoshop, ci sò parechje differenzi chjaru in l'apparenza trà a seta vera è a sita finta. I fili di sita veri sò triangulari è cuparti di sericin, chì facenu chì a sita hà un splendore multicolore.

In altri palori, a colorazione di a seta ùn pare micca solida cum'è a sita finta - a seta vera brilla invece di brilla. Per d 'altra banda, a sita finta averà un splendore biancu in tutti l'anguli. Hè ancu appiccicatu più rigidu nantu à u mudellu o a persona chì porta - drappe di seta vera nantu à a persona chì porta è di solitu si adatta à i so contorni megliu cà a seta finta.

Tocca lu:

Mentre chì assai falsi di seta pò sentenu un pocu cum'è a sita, o almenu assai più liscia chì l'altri tessuti, ci sò parechje manere di sapè s'ellu toccu hè pura sita. Prima di tuttu, s'è accumpagnate a seta in a vostra manu, farà un sonu crunching simile à quellu chì cammina per a neve. Inoltre, se u frettu cù i vostri ditte, a sita vera diventerà calda, mentre chì una sita finta ùn cambia micca a temperatura.

slide 1
655ab57pen

Metti un anellu nantu à questu:

Unu di i metudi tradiziunali più interessanti per sapè se qualcosa hè sita usa un anellu. Pigliate solu un anellu è pruvate à tirà a tela in quistione attraversu l'anellu. A seta scorrerà lisciamente è rapidamente, mentre chì un tessulu artificiale ùn hè micca: s'ammucciaranu è qualchì volta ancu s'imbulighjanu ligeramente nantu à l'anellu.

Avete da nutà chì questu serà un pocu dipendente da u grossu di u tela: una seta estremamente grossa pò esse più difficiuli di attraversà un anellu, ma in generale stu metudu hè abbastanza successu à truvà falsi.

Ghjucà (CURA) cù u focu:

Mentre chì assai di sti metudi necessitanu un ochju esigente è ùn sò micca cumplettamente infallibili, ci hè un modu sicuru per sapè s'ellu hè sita finta o seta vera: pruvà à mette un picculu pezzu nantu à u focu. Mentre ùn ricumandemu micca di brusgià un pezzu sanu di vestiti per sapè s'ellu hè di seta, hè pussibule di sguassate cù cura un filu da a vostra robba, è ancu più attente à pruvà à brusgià cù un liggeru.

A seta vera brusgiarà lentamente mentre esposta à a fiamma, ùn prenderà micca u focu, puzzarà cum'è capelli ardenti mentre toccu a fiamma, ma cesserà di brusgià quasi subitu quandu a fiamma hè eliminata. A seta finta, invece, si scioglierà in perle, puzzarà di plastica ardente, è pò ancu piglià u focu, cuntinuendu à brusgià quandu caccià a fiamma!

slide 1

Lavatu è mantenimentu di seta vera


1. Pulizia secca hè cunsigliatu prima.

2. Lavà a manu hè cunsigliatu cù a robba di seta ind'è fora. A temperatura di l'acqua deve esse sottu 86F (30C). A sita seria più morbida è più liscia s'ellu hè imbulighjata in l'acqua cù parechje gocce d'acitu prima di lavà.

3. Nè detergenti alkalini nè sapone ùn deve esse usatu per lavà a vostra robba di seta. I detergenti neutrali seranu u megliu.

4. Si deve esse seccu in un locu ben ventilatu è deve evitari u sole direttu.

5. Ùn impiccà i prudutti di sita nantu à un ganciu affilatu o di metallu per evità danni accidentali.

6. Se l'agente igroscòpicu hè misu cù i prudutti di sita, si gode di una preservazione megliu. O solu mette in un ambiente seccu.

7. Un pappu di fodera hè necessariu quandu ironing a robba di sita. A temperatura di ferru ùn deve esse più di 212F / 100C (100C hè u megliu).

655c7acla7
64da1f058q